fbpx
Multilumen Entertainment
loading...

Miért érdemes cégként aktívan megjelenni a TikTok-on?

TikTok

Az elmúlt években a közösségi média világában a TikTok villámgyorsan nőtte ki magát az egyik legnépszerűbb platformmá. Míg kezdetben főleg a fiatalabb generációk körében volt elterjedt, mára már minden korosztály és számos iparág képviselteti magát rajta. De miért érdemes egy cégnek aktívan jelen lennie ezen a platformon? Nézzünk meg 8 kulcsfontosságú szempontot!

1. Hatalmas és folyamatosan növekvő felhasználói bázis

A TikTok jelenleg több, mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik világszerte, és ez a szám folyamatosan növekszik. Ebből a magyar felhasználók száma 2024 elején körülbelül 3,24 millió volt a 18 év felettiek korosztályában. 

Egy ilyen hatalmas közönség lehetőséget ad a cégeknek, hogy széles körben ismertté váljanak és új ügyfeleket szerezzenek.

2. Kreatív és rövid formátumú tartalmak

A TikTok egyik legnagyobb vonzereje a rövid, dinamikus videókban rejlik, amelyek lehetőséget adnak a cégeknek, hogy kreatív módon mutassák be termékeiket vagy szolgáltatásaikat. A platformon megjelenő videók hossza általában 15-60 másodperc között mozog, ami ideális arra, hogy gyorsan és hatékonyan átadjuk az üzenetünket.

3. Magas elköteleződés

A TikTok felhasználói jellemzően aktívabbak és elkötelezettebbek, mint más platformok használói. Az algoritmus úgy van kialakítva, hogy a felhasználók minél több időt töltsenek az alkalmazásban, ami növeli a videók megtekintésének esélyét és a márka ismertségét.

4. Bárki lehet felkapott

A TikTok algoritmusa rendkívül kedvez a virális tartalmaknak. Egy jól sikerült videó rövid idő alatt több ezer emberhez juthat el, ami óriási lehetőséget kínál a cégek számára, hogy organikusan érjék el a célközönségüket.

5. Célzott hirdetési lehetőségek

A TikTok hirdetési rendszere fejlett célzási lehetőségeket kínál, amelyek segítségével a cégek pontosan elérhetik azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnek a termékeik vagy szolgáltatásaik iránt. Ez a precizitás növeli a hirdetések hatékonyságát és a befektetés megtérülését.

 

6. Márkaépítés és hitelesség

A TikTok autentikus és közvetlen hangvétele lehetőséget ad a cégeknek, hogy emberközelibbé váljanak és hiteles kapcsolatot építsenek ki a közönségükkel. A termékbemutatók vagy az ügyfelekkel készült videók, növelik a márka hitelességét és elnyerhetik a nézők bizalmát.

7. Fiatalabb közönség elérése

A TikTok különösen népszerű a Z generáció és a fiatalabb millenniumi generáció körében. Ha egy cég ezen korosztályokat szeretné megszólítani, a TikTok egy kiváló platform erre, mivel itt közvetlenül érhetik el a célcsoportot az ő nyelvükön és az ő stílusukban.

8. Versenyelőny

Míg sok cég már jelen van a hagyományos közösségi médiaplatformokon, a TikTokot még mindig sokan nem használjá. Azok a cégek, amelyek időben lépnek és aktívan jelen vannak a TikTokon, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a később csatlakozókkal szemben.

Összegzés

A TikTok egy dinamikusan fejlődő platform, amely számos lehetőséget kínál a cégeknek a márkaépítésre, ügyfélszerzésre és a közönségépítésre. Azok a cégek, melyek egy jó stratégia mentén, kreatívan használják ezt a platformot, jelentős előnyökre tehetnek szert a piacon. Ne hagyjd ki ezt a lehetőséget, és kezdjn el aktívan jelen lenni a TikTok-on!!

Szerző:
Picture of Hollósi Jázmin

Hollósi Jázmin

Kreatív tartalomtervező
és TikTok szakértő

Szia, Mi vagyunk a Multilumen Entertainment. Csapatunk TikTok, magazinműsor, aftermovie és reklámfilmek gyártásával foglalkozik. De nálunk nem csak a kész videókat kapod meg, hanem videógyártás örömét is.


Tanúsítványaink



 

Kapcsolat

Multilumen Entertainment Kft.

29204344-2-13

H-2030 Érd, Diósdi út 54-56

[email protected]

multilumen.hu

sostiktok.com

mobilvideozas.hu


 

© 2024 Copyright: Multilumen Entertainment Kft.

Kövess minket Social felületeinken:

 

VIEW
CLOSE